03 מאי 2015

Widgets

Widgets

Widgets

Widgets

המעיל, השמלה ומעיל השמלה. כיצד קייט הפכה למלכה ההריון- סטייל העולמית!

מזל טוב, נולדה נסיכה!


יתכן מאוד שרק אני ועוד קומץ רגשניות הזילו אתמול דמעת התרגשות יחד עם האומה האנגלית כשהדוכס והדוכסית מקיימברידג' התברכו בתינוקת קטנטנה, בריאה ויפה. הם עזבו את בית החולים סט. מרי ונסיכה חדשה בידיהם. הנסיך ג'ורג' הגיע להכיר ונופף לקהל כמו מקצוען כשהוא ואביו מתואמים בסוודרים כחולים.
קייט שלנו לבשה שמלת הדפס בלבן וצהוב בעיצובה של ג'ני פקאהם, המעצבת הבריטית האהובה על קייט שאף עצבה את שמלת התכלת שלבשה לאחר לידת הנסיך ג'ורג' , ושילבה עגילי פנינה ונעלי עקב בגוון קרם.
הסגנון של קייט אלגנטי כתמיד, משקף את תפקידה אך גם צעיר ומסוגנן. גזרתה ארוכה ואלגנטית, מותניה צרות, רגליה חטובות.המלתחה תוססת, מתואמת היטב, וכל כך אסתטית לעין.
Emilia Wickstead coat
ובכל זאת?
זה הכול בשמלה, במעיל או בשלוב של שניהם.
קייט הפכה לאייקון-מובילת אפנת ההיריון העולמית. 

בין אם היא ממחזרת שמלות של מעצבים אהובים עליה, או רוכשת שמלות בחנויות רשת, בת ה- 33 טועה לעתים נדירות והריון לא היה אופנתי כל כך מאז דיאנה. הביגוד שלה עוטף את הגוף, מחמיא לו, אינו מסתיר ההיריון אלא מתגאה בו, הצבעים בדרך כלל בולטים ואחידים, גרביונים אטומים או שקופים ונעלי עקב סגורות משלימים את המראה למעודן, קלאסי אך צעיר.

הלבוש של קייט יכול היה להיראות מבוגר אך האורך מעל הברך, הגזרות המדויקות, העקבים הגבוהים המשלימים, האביזרים, האיפור והחיוך הנצחי מעניקים מראה רענן הישר משדה פרחים אנגלי.
 
קייט מבקרת את סט הצילומים של דאונטון אבי, הסדרה האהובה עליה

המראות הבולטים בתקופת ההריון. אפשר לאמץ בחום גם לאחריו.
1.    צבעים חזקים.



מעיל המולברי

מעיל המאלברי , קולקציית סתיו/חורף 2014, באדום דובדבן בעלות של 1500 פאונד  שמש את הדוכסית לשני אירועים בהריון זה, בניו יורק ובלונדון.
המעיל, בעל הרכיסה הכפולה, פריט נצחי בגזרה קלאסית עם כפתורים כהים גדולים ובטנה בכחול כהה,  התאים לקייט אף לחודש שמיני בחייטות מושלמת.
למראה מושלם גרבונים שקופים, תיק הקלאץ', אף הוא של מאלברי ונעלי העקב של סטיוארט וייצמן.
אל תרוצו לחנויות , המעיל אזל ממלאי הרשת ברגע שקייט הצטלמה איתו לראשונה. 

2.    הנקודות.


המלחתה המלכותית שופעת מחלפות של אלכסנדר מקווין, ג'ני פקאהם, ג'ימי צ'ו, אך קייט שלנו לא פוחדת להוריד את המחיר. בביקור בבית חולים לילדים הופיעה בשמלת הריון ידידותית של ASOS  בעלות של 35 פאונדס בגזרת מעטפה ושרוול  3/4. באותו יום מלאי השמלה אזלה מהרשת.


3.    המראה המנומר





נמשיך עם מוטיב הנקודות אך הפעם מעולם החי, מעיל שנלבש מספר פעמים בהדפס נקודות דלמטיות ובעלות של 169 פאונדס של הובס. הגזרה עוטפת ומחמיאה, האורך מעל הברך, הגרבונים שקופים, הנעליים גבוהות וכהות והמראה קורן.

4.    כחול צי.


יותר מלכותי מזה? הופעה בקתדרלת סט. פול לאירוע הוקרה לכוחות באפגניסטן, לבשה שמלת מעיל טרפז בעלות של 650 פאונדס בעיצוב המעצב הבריטי ביולה.  אתר המעצב כתב שהשמלה מתאימה לחתונת חורף.  קייט התאימה כובע אלגנטי נוטה מסאטן כחול ופרפר והעקבים גבוהים.

5.    שמלת חולצה


בחודש שישי קייט בשמלת חולצה של הובס בעלות של 50 פאונדס. קשה להאמין שהיא בהריון. אין לה צורך לרכוש שמלות ייחודיות להריון ולובשת הכל.

6.    אלוהים בפרטים הקטנים.


שמלת מאדרסון בעלות 450 פאונדס שקייט לבשה לאירוע הרשמי הראשון השנה, אזלה מיד עם הופעתה. באתר החברה נאמר ששמלת "נעמי" משדרת סגנון ה 60.  יש להם קולקציות מוכנות ללבישה וידועים בבגדי הריון. מראה ה A  משדר תחכום, ומושלם עם מכפלת וכיסים בטוויד צרפתי.

7.    לבישה חוזרת של שמלה אהובה


קייט לבשה בניו יורק את שמלה הערב של ג'ני פקהאם בפעם השלישית. השמלה, שערכה 2000 פאונדס, עשויה ממשי בגוון פטרול ובעלת מחשוף V עמוק מלפנים. הכתפיות משיפון חושפות כתפיים. קייט הופיעה אתה לראשונה בפברואר 2014 בגאלה חגיגית בנשיונאל פורטרייט גאלרי בלונדון.

8.    כסף נוצץ למשחק כדורסל


קייט בחרה מעיל של טורי ברץ' בעלות 515 פאונדס במשחק כדורסל בניו יורק. המעיל משולב כותנה וצמר בוקלה עם חוט מטאלי. קייט חובבת ידועה של טורי ולבשה שמלת זיג זג שלה בסיור מלכותי באוסטרליה וניו זילנד בשנה שעברה.

9.      אדום

מעיל של L.K.BENNETT

שמלה של קתרין הוקר

מעיל של ארמאני

קייט זוהרת באדום בהופעה רשמית בבית חולים לילדים. השמלה המדהימה של המעצבת קתרין הוקר בעלות 380 פאונדס. קייט חובבת המעצבת זמן רב לפני שהפכה חלק מבית המלוכה והקשר ביניהן רב שנים. ובאדום אחר, מעיל של ארמאני ושל L.K.BENNETT.

10.  משלבת פריטים מרשתות אופנה ומעצבי על


שימו לב כיצד קייט משלבת חלק עליון של הובס עם חצאית של ג'ני פקאהם לאירוע צדקה. היא לא כפופה למוסכמות ונהנית לשלב ולשחק. את החולצה האלגנטית בטקסטורת קרפ ונקודות בגזרת פפלום מחמיאה ציותה עם חצאית בגוון כחול צי בגלים של משי וסאטן.

11. מכנסי הג'ינס, הסקיני, חולצות הפסים, הבלייזר הקטן ונעלי עקב הרוקי.




ספורטיבי, מחויט, מראה לא מחייב אך מסודר היטב. לאירועים לא רשמיים אך עדין דוכסית. מזארה ועד ראלף לורן. מתאים לכל מקום וכל זמן.

דוגמאות נפלאות נוספות של מעילים, שמלות ושמלות- מעיל 


המשולבים בנעלי עקב, גרביונים ותיק תואמים ומעל לכל 


החיוך!!


St-patricks-day-catherine walker coat


Erdem

Alexander McQueen

מבקרת את הסט של דאונטון אבי

הובס


מעיל טרה ז'רמון

Erdem

Alexander McQueen

Alexander McQueen

Alexander McQueen

טמפרלי

מאלן בירגר

MaxMara

Moloh

Orna Kiely

אמיליה וויקסטד






\










מעיל של  סרפין

מצפות לנו שנים של בגדי נסיכות קטנות שיהפכו לבגדי נסיכות גדולות. האם זו תהיה אליס , דיאנה או שם אחר. 
יהיה לנו הרבה ורוד, דובדבן, כחול צי, תכלת מלאכי, נקודות, תחרה, נעלי לק, תלתלי זהב או מחלפות חומות.
נאחל בריאות לקטנה, לאם ולכולנו רק אושר ובשורות טובות.
שלכם בסגנון והשראה,
רוית


מותגים ומעצבים האהובים על קייט-

Top Shop-  Max Mara- Zara- REISS – Stuart Weitzman –Whistles – Warehouse – John Lewis – L.K. Bennett – Issa –Jenny Packham – Katherine Hooker – Alexander McQueen – Diane Von Furstenberg –Joseph – Temperley London-Tory Burch- Seraphine-


תמונות-



אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה